Sence

“Šanson v žlahtni obliki.” 

Jani Kovačič v izjavi žirije 18. Kantfesta

Primož Vidovič, pevec, kantavtor in filozof, prejemnik zlatega priznanja 18. Kantfesta, z zasedbo predstavlja Sence, koncert avtorskih šansonov in popevk. V zbadljivih satirah, melanholičnih baladah in grotesknih pripovedkah so zbrani drama in cinizem kabareja, strasti in ritmi tanga, džezovska sozvočja in klasična ubranost. V pesmih pripoveduje in se izpoveduje o sodobnem človeku, ki med razočaranji in ideali išče svojo pot, v tem svetu in onstran.

V zasedbi se mu bodo pridružili izvrstni glasbeniki: Matjaž Balažic (Piazzolleky, Flat Hats) na harmoniki, Luka Herman Gaiser (Bilbi, Stefan Milenkovich) na kontrabasu in Timi Krajnc (Mascara Quartet, Piazzolleky) na kitari.

Reci, reci, Barbara, kam odšla si ljubica?
Povsod pustila si sledi, kjer je tekla tvoja kri.

Opis projekta

Koncert, ki traja uro in pol, sestoji iz cikla štirinajstih šansonov, napisanih v najrazličnejših manirah. Glasbeno se spogledujejo z džezom, tangom, ruskimi romancami, bossa novo in klasiko, od valčka do polke. Vežejo jih bogata in medsebojno povezana besedila, polna namigov na pereče dogodke in kulturno zgodovino.

Meditacijam o ljubezni, smislu in smrti se pridružujejo porogljive družbene kritike in polemike, ki razgaljajo človekova protislovja. Komedija se meša s tragedijo, groza s smehom, romantika z bridkostjo. Rdečo nit punktuirajo solistični inštrumentalni vložki, ki še dodatno opomenijo celoto in slikajo obzorja človeškega duha.

“Primož Vidovič s Ptuja je deloval kot kak trubadur iz sedemdesetih, zaradi svoje melodije, mehke ironije požvižgavanja in tega, da je bil sam sebi truba.”

Peter Andrej v Večeru

Življenjepis

Primož Vidovič je diplomiral iz filozofije in primerjalne književnosti, trenutno pa končuje magisterij iz Kognitivne znanosti in se pripravlja na doktorat. Svoje pevsko izobraževanje je začel in končal na Glasbeni šoli Karol Pahor Ptuj pod mentorstvom Sama Ivačiča, izkušnje in znanje pa je dopolnjeval pri najrazličnejših mentorjih in na delavnicah, npr. New York Voices, Lauren Kinhan, Don Menza, Robert Bargad, Lela Kaplowitz, Kevin Mahogany in drugi. Poleg petja igra tudi kitaro in klavir, svojim skladbam pa piše tako besedila kot glasbo.

V letu 2019 je nastopil na glavnem odru Festivala Arsana v muzikalu Domišljije iz Harmonije, se na festivalu z Aljažem Bojnecom predstavil še s Poklonom Franku Sinatri, isto leto pa prejel srebrno nagrado na 17. Kantfestu. V začetku 2020 je nastopil na Dunaju s priznanim dunajskim avantgardnim pianistom, Hannesom Löschllom, zatem pa na 18. Kantfestu prejel tokrat zlato priznanje. Marca 2021 je z zasedbo nastopil v Prvi vrsti na Radio Prvi. Redno nastopa še z džezovsko zasedbo Nostalgiki (Matjaž Dajčar, Marko Korošec), s katero so leta 2020 nastopili v Činčinu ob Ratku Divjaku, leta 2021 pa na Festivalu Lent in na Ptujski noči. Poleg tega se samostojno pojavlja na številnih priložnostnih prireditvah, denimo Dnevih poezije in vina ali kulturnih proslavah.

Grafična podoba za muzikal Domišljije iz Harmonije

Otroški muzikal v avtorstvu Sama Ivačiča in Sare Praper. Muzikalu sem se najprej pridružil kot pevec, vendar me je tako navdihnil, da sem želel prispevati še likovno pogodbo. Vključiti je bilo treba prvine glasbene teorije, ki igrajo pomembno vlogo v zgodbi, vendar sem jih želel likovno prikazati na igriv, otrokom prijazen način. Pripravil sem letake, džumbo plakate, ki so bili razstavljeni okrog Ptuja, vstopnice, gledališke liste in video posnetke. Skrbel sem tudi za dinamično spletno promocijo muzikala na družabnih omrežjih.

Deček in sonce

Po naročilu Sama Ivačiča, glasbenega pedagoga, pevca in aranžerja, sem v sodelovanju z ilustratorko Ano Majcen oblikoval notni zbirki skladb za otroški in mladinski pevski zbor. Poleg edinstvenih izzivov, ki jih prinaša notografija, je bilo treba zbirki pripraviti otrokom prijazno, obenem pa primerno nekoliko različnim starostnim skupinam. Grafične elemente so morali biti usklajeni z različnim slogom ilustracij, hkrati pa obdržati kontinuiteto.

Škrat Dobrošin

Po naročilu Sama Ivačiča, glasbenega pedagoga, pevca in aranžerja, sem v sodelovanju z ilustratorko Ano Majcen oblikoval notni zbirki skladb za otroški in mladinski pevski zbor. Poleg edinstvenih izzivov, ki jih prinaša notografija, je bilo treba zbirki pripraviti otrokom prijazno, obenem pa primerno nekoliko različnim starostnim skupinam. Grafične elemente so morali biti usklajeni z različnim slogom ilustracij, hkrati pa obdržati kontinuiteto.